Sunday

PB in style. Stylowa debiutantka ;)

 

 

When you look good, you perform better!  It was my motto for my first race I ever entered.

 

Kiedy wyglądasz dobrze, możesz więcej! Takim hasłem motywowałam się podczas mojego pierwszego startu w biegach ulicznych.














I decided to look good during my race debut – wear my favourite leggings from Lucas Hugh and Icebreaker top – and have fun while I was running in style to the finish line.

Race look inspiration. Lucas Hugh leggings
Perfect set for racing in style.


My Lucas Hugh Lexington leggings were eye-catching in this crowd of typical black running leggings. That boosted extra energy to run faster, with back straight and face up with a smile. OK, maybe it wasn’t so gorgeous as I imagined but I was pretty sure I looked good.

Warming up n style ;)
Postanowiłam wyglądać dobrze, czyli wygodnie i sportowo, ale nadal kobieco podczas debiutu biegowego. Na Biegu Niepodległości nie mogłam wystąpić w niczym innym jak w leginsach Lexington od Lucas Hugh oraz w czarnej bluzie z merynosów Icebreaker.



Moje legginsy, a dokładnie nadruki i odblaski na nich zdecydowanie wyróżniały się wśród typowych czarnych getrów, które królują w naszych sklepach sportowych. Dobre ubranie dodało mi pewności siebie i dodatkowej energii, bo w końcu trzeba w odpowiednim stylu dobiec (a nie doczłapać się) do mety.

Szczęśliwa po biegu w (od)blasku leginsów.



No comments:

Post a Comment