Wednesday

Ile warte są spodnie do biegania z Lidla? Tights for running from supermarket? You can be surprised with its quality!



Fot. Lidl

 

Ile warte są spodnie do biegania z Lidla? Na pewno warte są 29,90 zł., bo tyle kosztowały. Nie łatwo było je kupić, bo rzeczy sportowe z Lidla szybko znikają. Skąd ta popularność? Dobra jakość, czy tylko cena kusi tych wszystkich klientów - biegaczy i sportowców? Zdobyłam, kupiłam i sprawdziłam na sobie spodnie do biegania!

How much can you spend on new tights for running? What about £6/7€ from the supermarket like Lidl? Looks that cheap sports apparel and gear are popular and disappear quite fast from that store. What about the quality that comes with that small price? How much are sports clothes from the supermarket really worth? I bought Lidl running tights and tested them for you!

 

 

 

 

 

 

  

Od kiedy w Lidlu pojawiły się rzeczy sportowe Crivit Sports (marka Lidla) zastanawiałam się czy warto wydać te kilkadziesiąt złotych na sportowe spodnie lub funkcyjną bluzkę. A, że za szybko decyzji nie podejmuję, najczęściej zanim się zdecydowałam, rzeczy znikały ze sklepów. Spodnie do biegania udało mi się kupić, akurat w momencie gdy moje stare legginsy się rozdarły i miałam mały kryzys w portfelu. Miały być zakupem tymczasowym, bo nie wierzyłam, że spodnie za niecałe 30 złotych mogą wiele przetrwać. A możliwe, że ponoszę je trochę dłużej, niż do zakupu kolejnej pary spodni.

Biegam w spodniach z Lidla!

Na początek fragment z reklamy: „Spodnie do biegania z Lidla to gwarancja wygody i modnego outfitu”. Rozmiar kupiłam na chybił/trafił, bo sklepy nie mają przymierzalni. W razie, gdyby były za małe lub za duże, można je zwrócić, oczywiście z oryginalnymi metkami. Na szczęście rozmiar S pasuje na mnie idealnie. Nic nie uciska, z tyłka też nie zjeżdżają. Dodatkowo oprócz gumki, spodnie posiadają sznurki w pasie, by chudzielec mógł je sobie dopasować i ścisnąć. Mnie jednak nie są potrzebne i dla wygody postanawiam sznurki wyciągnąć. Testowane spodnie do biegania to model capri czyli o długości ¾. Idealne na treningi w chłodniejsze wiosenne, letnie czy też jesienne dni. Kolor: czarny, super wyszczuplający i zawsze dobrze się w nim wygląda. Na nogawkach spodnie mają zielone paski oraz odblaskowe elementy (dla bezpieczeństwa, gdy biegamy po zmroku), a szwy są obszyte neonowo – pomarańczową nicią. Fajnym gadżetem jest tylna kieszonka na zamek. Zmieści się w niej telefon albo mp3 czy klucze. Pod kolanami jest siateczka, pewnie dla lepszej wentylacji.

Kieszeń na mp3 lub telefon
Odblaski
Noszenie. Pierwsze minuty w spodniach nie należały do najprzyjemniejszych - materiał zdecydowanie nie ma gładkości jedwabiu. Na początku miałam wrażenie, że trochę mnie gryzą i drapią. Po chwili jednak się przyzwyczaiłam i zapomniałam, że mam nowe spodnie na nogach. Wykonane są z poliestru z dodatkiem włókien TOPCOOL® oraz elastanu - materiału LYCRA® SPORT. Włókna TOPCOOL mają szybko odprowadzać wilgoć na zewnątrz oraz błyskawicznie schnąć. I to działa! Po intensywnych treningach - Zumbie oraz spinningu (wiem, spodnie do biegania, ale trzeba było się spocić, gdy za oknem był śnieg:D) - spodnie były suche, zanim jeszcze doszłam do szatni. Pierwsza myśl - pewnie ciało nadal jest mokre a spodnie nie wchłonęły ani grama potu. A jednak włókna zadziałały i nogi też były suche, tylko po bieliźnie i topie można było poznać, że intensywnie ćwiczyłam. Spodnie są bardzo rozciągliwe, tak że obawiałam się, że będą prześwitywały. Jednak ciemnej bielizny prawie nie widać, więc nie ma też dyskomfortu, że wszyscy zobaczą co mam pod spodem. Materiał LYCRA® SPORT sprawia, że spodnie dobrze dopasowują się do ciała, rozciągają się, ale nie zmieniają na stałe swojego kształtu. Po trzech praniach spodnie wyglądają jak nowe, nie są pozaciągane, kolor też się nie zmienił. Przy używaniu i przepacaniu przez parę dni pod rząd, mile się zaskoczyłam, gdyż spodnie nie miały nieprzyjemnego zapachu!

 

Podsumowując, lidlowe spodnie do biegania Crivit Sports są wygodne, zgrabnie wyglądają, szybko schną i mają niezbędną tylną kieszonkę na mp3. Myślę, że świetnie się sprawdzą jako dodatkowa para spodni, gdy często trenujemy, ale rzadko robimy pranie. Nie żałuję wydania tych 30 złotych, bo dobrze mi się w nich biega po lesie, a nawet wygodnie jeździ na rowerze.

A jakie są Wasze doświadczenia z odzieżą sportową z dyskontów? Miło mi będzie, gdy pozostawisz po sobie ślad i napiszesz komentarz!




Let’s start with the Lidl’s advert: “Pants for running from Lidl store guarantee comfy and fashionable look!” Finding the right size isn’t easy as there are no changing rooms in the store. However, there is a possibility to return it in case it does not fit. Luckily size small fits perfect and I can start testing my new tights. They are close-fitting and don’t fall down from my bottom when I move. They have bonidex waistband and draw cord fastening to fit you even better. This Capri style tights are supportive and compressive. They give an ideal coverage for outdoor activities during several weather conditions especially when it’s not so warm. They come in black colour which visually makes your body slimmer and always in fashion. They have green strips on sides also to visually shape, reflective marks for enhanced visibility in low light and orange neon seams. There is a small pocket at the back with zip closure. You can store there small items like mp3 player, phone or keys. Very useful!
Wearing experience: first impressions are not the most pleasurable – the fabric isn’t silk-soft. I had a feeling that they are a bit itchy and scratchy. However, after few minutes I got used to them and forgot my first impression, actually forgot that I had anything on my legs. They became really comfy. They are made of a combination of polyester with TOPCOOL® fibre and  LYCRA® SPORT fabric. TOPCOOL® fibre is supposed to transfer moisture outside and dry fast. And it works! After intensive indoor trainings like Zumba and cycling, the pants were dry, even before I got to the changing room. First thought was that probably they were not transporting the moisture as promised and that my legs were still sweat-wet. But here comes a surprise,  not only the pants but also my body was dry and only from my top and underwear you could have guessed that I was exercising hard. Lidl running pants are really stretchy, actually so much that you could see through the fabric. However, it’s just a feeling and my underwear wasn’t visible and I could comfortably exercise. LYCRA® SPORT fabric made the pants elastic and perfect fit without losing the shape after the activity or washing. When it comes to the washing, they still look like brand new, without changing the colour and shape. Even after few days exercising in a row they well not sweat smelly, which is a great advantage in polyester apparel.
Summing up all my tests, Lidl running pants definitely are worth their price. They are comfy, shape your body, dry quickly after the activity and the most useful - they have a pocket for your mp3 player at the back. They are ideal as an extra pair of tights when you exercise quite often and don’t want to do the washing every day. Lidl running pants are great for outdoors when running or cycling in colder weather conditions.




Liked the post? Have any comments? Would love to hear from You! Leave your comments below :)

3 comments:

  1. A ja to lubię takie spodnie, też mam z lidla i jestem zadowolona, czasem biegam, czasem sprzątam :) W domu się sprawdzają idealnie

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię ubrania sportowe z lidla, chociaż w moim lidlu znikają bardzo szybko i nie zawsze mi się udaje coś kupić. Lubię też sklep - hurtownia Benter, często tam kupuję spodnie do biegania i na siłownię.

    ReplyDelete
  3. Czyli spodnie z lidla się sprawdziły. Fajnie, bo nie kosztują dużo, więc to duża oszczędność. No i może sobie na nie pozwolić każdy bez względu na sytuację materialną

    ReplyDelete