Wednesday

2014. New Year's Resolutions. Postanowienia noworoczne.

 

 

2013 is history! Welcome 2014 and new possibilities! How many last year’s resolutions did you managed to come true? And how many did you decide to rewrite this year? Mine 2014 is connected with number three. 

 

Rok 2013 przeszedł już do historii! Witamy 2014 – rok nowych możliwości i postanowień! Jakie macie plany na ten czas? Myślę, że dla mnie będzie to rok przełomowy i związany z liczbą TRZY!

 








First I’m turning thirty in February… but I don’t look and feel so old!
The biggest resolution for this year is about 3 sports: swimming, cycling and running. Yes, I decided to try TRIATHLON and in August I will compete in scary called and extremely tiring – Half Ironman.  Still not sure what made me register and I’m a bit (or even much more) stressed about this start, but during next 7 months I will do my best to stress less about it and be sure that I’ve done everything to perform well. If anybody is reading this, I need your support! :D

Już w luty, nieubłaganie zbliża się moja trzydziecha. Na szczęście nadal nie wyglądam na swoje lata – dużo młodziej, bo czasem o dowód zapytają – oraz o dziwo więcej mi się chce i więcej mam sił! Starość jeszcze mnie nie dopadnie w tym roku! A to także za sprawą wielkiej trójki sportów, które będę trenować w tym roku: pływanie, jazdę na rowerze i bieganie. TRIATHLON to będzie słowo roku! Przez chwilowe zaćmienie oraz myślenie, że nic nie jest niemożliwe, nawet w wieku trzydziestu lat, zarejestrowałam się na sierpniowe zawody. Ekstremalny wysiłek i przerażająca nazwa – Half Ironman.  Przez najbliższe 7 miesięcy w wodzie czy na lądzie, w pocie, łzach i radości, będę sobie udowadniać, że dam radę. Już trzymajcie mocno za mnie kciuki, bo sama nie dam rady! Wszelkie wsparcie mile widziane! To jakie są Wasze postanowienia noworoczne?


No comments:

Post a Comment